12 timmars arbetsdag

Kom till jobbet kl kvart över åtta i morse. Planering, prat med specialpedagog, matte med åttorna, rätta diagnoser, matte med sjuorna (som jag råkade släppa tio minuter för tidigt för att jag kollade fel på schemat. Elev vid skåpet "Vi slutar ju inte förrän fem ÖVER halv egentligen!" Jag: "Ja, jag vet, ni fick sluta lite tidigare för att jag är så himla snäll"), matte och engelskaquiz på datorn med elev i Studion, skriva åtgärdsprogram, arbetslagskonferens, take-away middag med kollegorna i personalrummet, föräldramöte. Kom hem kl kvart över åtta på kvällen.

Känner mig lite osäker här- är det morgon eller kväll nu?! Och visst ska jag till jobbet snart igen?! Min hjärna har använt upp sin tankekvot för en dag.

Men FANTASTISKT kul föräldramöte med FANTASTISKA föräldrar till underbara sjuorna. Vi har fått beröm som man kan leva på resten av läsåret! Dessutom var det trevligt med föräldrar som pratade och diskuterade, de fick sitta i grupper och diskutera kring "Läxor- för eller emot?" samt "Tre bra saker och två saker som kan förbättras i skolan". Intressanta och kloka svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0