Hål

I våras hade jag de mest underbara, fantastiska fredagarna. Då var det nämligen 21.55 "Sverige dansar och ler" på femman och sen 22.30 "Det känns som fredag" på tvåan. Alltså kunde jag efter ihopplockning och diskmaskinstömning sitta med mysbyxor i soffan och dricka ett glas vin och äta popcorn, och se roliga partyprogram.  André Wickström och Henrik Schyffert med flera, Debaser och sköna David Bexelius och Johanna Koljonen, och det bästa av allt, Rocky the true story.

Som en utekväll fast med soffafilt, helt perfekt. Och sen gick jag och la mig och vaknade upp pigg och glad på lördag morgon.

F
redagarna nuförtiden har jag ett litet, litet hål i hjärtat av saknad efter dessa program. Kom tillbaka! Kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0