Kiss-och-bajs-hus

Leo somnade på cykeln på väg hem från dagis, så la honom på vardagsrumsmattan ett tag innan jag väckte honom. Hade då hunnit bajsa, förhoppningsvis kom det ingenting på mattan. Sen in i badrummet och byta blöja. Lägger honom på mattan i badrummet för att ta bort det sista, då kissar han på mattan. Ställer honom i hallen under tiden jag gör ren mattan, då kissar han resten på golvet där plus på sina fötter. In i duschen under tiden jag skurar golv. Då bajsar han mer i duschen. Duschar bort det och låter honom sedan stå i duschen en stund och spola med duschslangen. Passar under tiden på att städa badrummet, det vill säga gör ren toaletten, golvet och handfatet med våtservetter för det är det enda som finns till hands. Häller på lite såpa på slutet för att låtsas ha städat på riktigt.

Under tiden allt detta händer försöker jag laga korv stroganoff och ris. Dock tvättar jag händerna emellan, man är väl inte hur ohygienisk som helst?!

...Och så glömmer vi den här historien till nästa gång ni hälsar på va??

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som om det är full rulle...

2007-09-17 @ 20:52:50
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Du gör ett bra jobb! ;) ps. Flänna är gråta på skellefteåska ;)

2007-09-17 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0