Kunskap på bästa sändningstid

Ja men det är ju helt underbart, "Hjärnkontoret" för vuxna! Om ni inte såg "Boston Tea Party" måste ni se det nästa måndag. Tänkte stänga av TV'n efter fem minuter för de kan ju vara ganska tröttsamt skrikiga, Filip och Fredrik, men sen var jag för lat för att resa mig från soffan och så blev det ju jättebra. Fem smarta personer säger smarta och roliga saker. Yes! Nu är TV-underhållning going somewhere.

Men ID?! Vilket snille kom på det? Vi låter ett gäng människor stå på pelare i en ful studio och så får tävlande gissa vad de jobbar med. Oerhört spännande. Är hon pilot? Kokerska? Nej, hon var långtidsarbetslös! Det var det värsta, hade vi aldrig kunnat ana. Oh my good vilken action.

Hans Fahlén som brukade har koll. Har det nu gått så långt??

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

hola guapa, imorron ska jag minsann sitta klistrad framför tvn :D kram!

2007-09-24 @ 23:18:03
Postat av: Cicci

Jag har fått Canal+ gratis i en månad! Det är skitjobbigt... måste hela tiden zappa så att jag inte missar något... hela livet kretsar kring teven! Men 1 oktober är det över, pust...

2007-09-24 @ 23:19:10
Postat av: Anna

Hallå där, det är famtiskt min bög-Peter som gör ID!! :)
Tänkte också stänga av Filip och Fredrik, men håller med, det BLEV bra! Om Fredrik bara kunde få liiite hjälp att dämpa sin självupptagenhet hade det kunnat bli ännu bättre.

2007-09-25 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0