Några måndagshöjdpunkter

- Genomgång på tavlan med älskade sjuan, och elev säger "JAHAAAA!! NUUU förstår jag!" Ljuv musik för läraröron.
- Att Jonas, Stella och Leo vaknade innan jag cyklade till jobbet, mysigt
- Att jag går upp halv sju istället för halv sex på morgnarna. Om man orkade skulle man kunna räkna ut hur många timmars sömn jag tjänar in per läsår genom att bo i Tierp och inte i Uppsala
- Ledningsgrupp. Att sitta runt ett bord med rektorerna och de andra arbetslagsledarna och ha möte=bland det vuxnaste jag gör i veckorna (And I'm goood!!!! När jag blir stor ska jag bli rektor!)
- Stella och Leo som springer mot mig när jag kommer till dagis MAAAMMMAAAA!!!!

That's it. En regnig måndag är det väl bra att skrapa ihop 5 höjdpunkter?! Eller 6. Nu ska jag gå ner och läsa Luftslottet som sprängdes och äta choklad.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är en sådan positiv människa! Nu måste jag också hitta på höjdpunkter på min blogg...

2007-09-10 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0