Pussel

Samtal med min kompis Marcus om pussel när Stella var tre:
Jag: Fast Stella är jätteduktig på att lägga pussel
Marcus: Jaha. Hur många bitar?
Jag: Bitar?
Marcus: Ja, hur många bitar är det i pusslet?
Jag: Tja...Jag vet inte, men fyrtio kanske
Marcus: HA! Det är väl inget. Jag har lagt ett pussel som hade två tusen bitar.

Det är alltså denna Marcus jag tänkte att ni kanske ville dejta? Eller rentav ha på en gång? Trots tävlingsinstinkten skulle han bli en alldeles fantastisk pappa, I promise!


Kommentarer
Postat av: Christin

Hahaha, skrattar högt för mig själv! Marcus, du är för skön! Tack för dina goa inlägg, de värmer! Jag är oväntat bra på att vara bonusmamma, men Pontus är väldigt lätt att sköta. Som Stella typ, glad och go och gillar att träffa folk. Kram och sov gott!

2007-09-23 @ 23:03:45
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0