Uppdatering

Ligger efter i bloggvärlden, men har nu läst ikapp en del.

Christin, kommer att bli kanon med samboskap! Cicci- var är du??!! Din länk är försvunnen, "page not found". Gran Canarias coolaste mamma, kom tillbaka! Alex har varit på bokmässa, Mats också men har inte hunnit skriva nåt om den än. Och Marcus- om du nu var ut igår så måste du berätta om partykvällen? Fröken Åsa var på gasque på Norrlands- kul! Med blå klänning och sotad makeup var du säkert snyggast på stället. (Marcus, Fröken Åsa är snygg och rolig och bor i Uppsala, läs hennes blogg) Annelie skriver kul kul som vanligt- klart du ska bli stå-up komiker, du har ju helt fantastisk humor (alltså lika som min...!) Ninni har haft barnkalas. Krillan, stor kram till dig, hoppas din jobbiga dag var OK ändå. Fotbollsfrun ska på möte i Stockholm. Rockpoet har kommit hem från Köpenhamn. Och skrivit ytterligare ett kul inlägg med ännu roligare kommentar från girlfriend. Nina har ett gulligt kort på Arvid och morfar, och har lagat mat till dagis. Respekt! Själv skulle jag aldrig ha mina barn på kooperativt dagis- ORKA som kidsen säger. Men är djupt imponerad av dig och Henrik som lagar mat och fixar. Louise har varit barnvakt åt grannbarn, jag vill också ha en snäll granne som passar mina barn ibland. Fattygirl- tänkte lägga till en länk med din blogg för jag läser ju den typ varje dag. Men jag kan ju inte kalla dig Fattygirl?! Låter som en elak mobbare och så får jag 0 besökare på min blogg för att folk har lagt ner den i protest. Du får heta F-girl så länge.
Camilliondollar Baby- snygg ny frisyr!

Har jag glömt nån?!

Iallafall så har jag saknat er!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Se där! Va gullig du är! Kram

2007-10-01 @ 06:42:46
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: Christin

Har saknat dig! Börjar få flyttångest o kalla fötter, men på jobbet går det i alla fall jättebra!

2007-10-01 @ 19:28:33
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0