Anna Skipper och jag

På min skola säljer vi frukt på lektionerna för 3 kronor styck. Faktiskt är det fler och fler som köper (Som motvikt till djävulens Lidl där eleverna köper chips, läsk och godis), och under genomgången av ekvationer idag så satt typ hälften av gruppen och åt äpple under tiden.

Rätt trivsamt. På något sätt så  värmer det ända in i själen när jag ser ungdomar äta frukt.

(Jag vet, ni behöver inte säga det. På måndag ska jag gå med i AT. Anonyma Tanter.
Jag: Hej, jag heter Maria och jag är trettio år och Tant.
Alla: HEJ MARIA!)

Fast jag är vaken och klockan är halv ett på kvällen. Rock'n roll och inte speciellt mycket tant, va? Dock står jag för att jag gläds åt ungdomarna och frukten. Det gör jag. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är nog ingen tantvarning på dig. Ungarna själva brukar ju gilla frukt.

2008-04-12 @ 12:16:54
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Sara

Frukt ÄR ju gott! ;D

2008-04-13 @ 09:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0