Dagen efter dag:

Sova till elva, bakispizza på stan med Anna och Johanna, buss till Uppsala, tåg hem.

Är egentligen inte speciellt bakis, däremot så trött att jag dör. Plus att mina fötter fortfarande gör ont, både från högklackade skorna och promenaden hem i nylonstrumorna. Det är väldigt mycket småsten på gatorna i april.

Man är ju inte tjugo längre. Eller tjugofem. Eller tjugonio. I september är jag inte ens trettio längre...

Ah well. Nu ska jag först natta barn och sen gå och natta mig.

Synd att man inte får flexa lovdagarna i slutet av veckan och vara ledig imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som du haft en minnesvärd kväll i norrtälje! synd att vi missade varann i lördags! måste ses snart! KRAM

2008-04-27 @ 22:06:42
Postat av: anna

haha så baksidagarna blir värre när man blir äldre? :D

2008-04-28 @ 16:53:18
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0