Effektiv dag

Saker jag hinner göra när jag har en timme till nästa utvecklingssamtal och jag är ensam kvar i arbetsrummet:

* Läsa igenom dokument om skriftliga omdömen från år 1 till konferensen på torsdag
* Mejla några jobb-mejl
* Skriva klart journalanteckningarna från förra handledarträffen till nästa träff på torsdag
* Städa skrivbordet

Dessutom har jag idag hunnit kopiera upp både repetitionsuppgifter till nästa vecka och provet eleverna ska skriva om två veckor.

Plus tre utvecklingssamtal gjorda och tre IUP'er skrivna. En kvar idag, sen får jag call it a day.

(Säger man så? "Call it a night" kanske det heter? I och för sig kommer ju klockan att vara halv sju när jag cyklar hem, och då är det ju kväll.

"Call it an evening"....Nä.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0