Från Katrin Schulmans blogg:

"Hörrni, för er alla Katreen-lovers som inte kommer till Nox ikväll för att ni har barn eller nåt sånt så kan jag informera er om att jag är med i Extra Extra och det är kul!"

All right then. Först "Sverige pussas och kramas" kl 21 och sen "Extra Extra" kl 22. Egentligen tycker jag inte Extra Extra är så kul, Måns Möller är rätt dryg, men kul att se Mrs Schulman alive and kicking.

Fast ännu roligare hade det förstås varit att festa i Stockholm hela natten lång och dansa till Katrin Schulmans DJ'ande. Och tänk kändis-faktorn där!

Ah well. Vad är väl en bal på slottet. Nu ska jag, mina mysbyxor och min sambo se på TV och hänga i soffan. Helt OK det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0