Ja, jäklar

Allt detta har jag hunnit med idag:
  • Varit i skoaffären och köpt nya gummistövlar till Stella
  • Handlat på Konsum
  • Bäddat sängar
  • Bytt sängkläder i Leos säng
  • Lagat lunch
  • Tvättat fyra maskiner tvätt
  • Putsat alla fönster på nedervåningen
  • Dammat
  • Skurat kökselementet
  • Rensat och städat upp leksaker
  • Rensat i rabatten
  • Haft Stellas dagisbästis här och lekt
  • Hängt i soffan med dagisbästisens mamma när hon var här och hämtade
  • Lagat middag
  • Badat barn
  • Nattat barn
Fast på riktigt har jag tyckt att det varit en lugn och soft lördag. Egentligen gillar jag ju att städa, jag är ju en Bree van der Camp remember, bara man får pyssla och fixa i lugn och ro. Har desutom hunnit med att äta äpple i solen på altantrappen.

Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan i det nystädade vardagsrummet med de glänsande fönstren och fönsterbrädorna och dricka ett glas vin och äta Marabou dajm samtidigt som jag ser på några avsnitt "Grey's anatomy".

Because I'm fucking worth it!

Kommentarer
Postat av: anna

du är så snäll! du får vara min snälla tant också och stötta mig i mina livs val haha :D

2008-04-19 @ 21:02:21
URL: http://rocknrolltardodpamig,blogg.se
Postat av: Cicci

Sätt gärna min blogg på din lista! Kanske läser någon mer än bara du den då... Kram Cicci

2008-04-19 @ 23:28:31
URL: http://grancanariamamman.blogg.se
Postat av: Anna

Off course you´re fucking worth it! Du klämde ju dessutom in ett par gulliga och uppmuntrande SMS till mig under dan också... Kram på dig!

2008-04-21 @ 18:23:33
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0