Jag och spökena

Tänker på kvällarna att det ändå är lite skönt när barnen somnat och jag kan ligga i soffan och se på TV, men ligger alltid där med hög puls för att jag får för mig att det står någon på altanen. Eller så lyssnar jag efter ljud från övervåningen, för det hörs när Stella vrider sig i sömnen. Att borsta tänderna och tvätta ansiktet är ingen höjdare, för då får jag för mig att det går någon i hallen som jag inte hör för att vattnet rinner.

Och när jag nyss skulle hänga kläder på fåtöljen i sovrummet så tänkte jag att det skulle vara läskigt om Bob från "Twin Peak's" plötsligt skulle resa sig upp där bakom.

Ja, herrregud. Om inte Jonas slutar jobba kvällar snart så dör jag av hjärtattack före 35 års ålder.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh nej!!! Twin Peaks Bob är typ min värsta mardröm! Har tillbringat senaste sexton åren med att försöka förtränga bilden av honom bakom soffan som sitter fastnaglad på näthinnan. Nu har du satt tillbaka honom! Om jag sover dåligt inatt är det ditt fel, så det så!!!

2008-04-21 @ 23:26:31
URL: http://grancanariamamman.blogg.se
Postat av: Honung

...och vet du vad? Twin Peaks Bob kan finnas i VEM SOM HELST... Buuuu! ;)

2008-04-21 @ 23:52:57
URL: http://honungsbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0