Märkligt

Ibland när jag fastnat framför datorn på kvällarna och ingen har skrivit nåt i sin blogg, så kollar jag runt på stureplan.se. Mest för att läsa Anna Hibbs och Katrin Schulmans bloggar, men också för att kolla alla vimmel-bilder.

La dolce vita, designerkläder, stora väskor och dyra drinkar. Och så jag i mina mysbyxor, då. Fast det tänker jag inte så mycket på, utan lever mig liksom in i festbilderna. Känns nästan som jag varit där själv.

Därför är det mycket konstigt att jag inte blivit bjuden till deras 3-årsfest imorgon. Mycket, mycket märkligt. Jag och stureplansmänniskorna är ju like this.

Hallå? Har inbjudningen kanske kommit bort med posten eller nåt? Eller ja, mejlen, sorry. Det är visst inte nittiotal längre, jag fick bara för mig det eftersom jag ätit tacos.

Eller så sitter jag i mysbyxorna och kollar vimmel-bilderna på datorn sen. Så kan man ju också göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0