Oh, praise the lord

Hittade en extra karta Alvedon längst in i medicinskåpet, tack o tack o tack o tack.

Febern och snörvlandet är kvar, men järnbandet runt huvudet börjar släppa. Känner mig som en alkis som hittat en liten flaska flygplans- Bailey's längst ner i en flyttkartong.

Så jorrå. Är ändå lite taggad för veckan, jag SKA klara det utan att behöva vara hemma. Kom dessutom på att killarna i åttan har prao den här veckan, så tre lektioner går bort och jag har extra sovmorgon. Plus att på onsdag kväll är alla utvecklingssamtal över. Och på fredag kommer kanske mamma och hälsar på.

Och imorgon är det "Cashmere Maffia" och på tisdag säsongspremiär av "Desperate Housewives".

En bra vecka. Detta kommer jag att upprepa för mig själv framför spegeln varje morgon samtidigt som jag stirrar mig själv i ögonen och säger: "Du kan jobba, du är inte sjuk. Du kan jobba, du är inte sjuk"

Borde fungera.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh no... KRYA PÅ DIG!! Jag ska bädda ner mig med min bok nu och skicka över lite positiv, frisk energi. Det där med energi är my thing, you know. Duracell-kaninen har talat. Hoppas du mår bättre imorgon! Kramar!!

2008-04-13 @ 22:37:42
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Anna

Usch din stackare! :( När jag var superförkyld vid Lucia på gymnasiet en gång (lucia var typ första festtillfället sen sommaren då så det var viktigt att vara med på) sket jag totalt i att lyssna på läraren den dagen och tillbringade lektionerna med att skriva "Jag är inte förkyld. Jag är inte förkyld. Jag ÄR INTE förkyld" i mitt block hela dan. Det funkade... inte. Men kram och krya på dig =)

2008-04-14 @ 19:49:50
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0