Söndagkväll

Diagnoserna gick så snabbt att rätta att jag firade med nachos och två avsnitt "Grey's anatomy". Har nu bara två avsnitt kvar av första säsongen.

(Bonustips: Om någon funderar på att bli lärare, bli det i matematik. Går betydligt snabbare att rätta än till exempel svenskauppsatser)

"Grey's anatomy" är ju förresten hur bra som helst. Undrar varför jag inte har följt det förut?! Tror att det gick samtidigt som något annat bra. Iallafall är skadan nu reparerad och jag ska genast skicka efter säsong 2 (Säsong 1 fick jag gratis med SOLO- prenumeration). Och säsong 3? 4? Någon som vet hur många säsonger det gått?

Nu är klockan mycket och jag kommer att vara trött imorgon bitti. Not good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0