Soundtrack of my life

De dagar jag inte lämnar på dagis så cyklar jag till jobbet. Oftast försenad så att jag får lov att cykla i 180 för att hinna, och oftast brukar också "Postis- Per" precis börja på morgon-Bolibompa.

(Logik- note to self: Är "Postis- Per" på TV så måste du cykla snabbt)

Därför måste jag alltid tillbringa cyklelturen och halva förmiddagarna med att ha "Postis- Per"- låten i huvudet.

Postis- Per
nynnar glatt
När han åker
förbi med sin katt

I och för sig en himla klatshig och perky melodi, men...Tja, inte det coolaste soundtracket man kan ha till sina dagar, va?

Kommentarer
Postat av: Erik M (Vän av oordning)

Botast bäst med en dos av "Fåret Shaun".

2008-04-22 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0