Synd om mig

Ja, jag vet, egentligen är det rätt åt mig. Kroppen tyckte att jag var lite väl kaxig.

Jag: Jo, men ni vet, jag är ju förkyld men det är ingen fara, bara veklingar som blir sjuka...Bla bla bla
Kroppen: VA?! Vad är det för inställning? Vi ska nog visa henne!

Och så PANG! Vaknade jag imorse med ont i huvudet, ont i kroppen, feber, ännu mer förkyld än tidigare, hostig. Jävla skit. Fast jag KAN verkligen inte vara sjuk i veckan. Kan inte, kan inte. Imorgon ska jag förbereda mig för utvecklingssamtalen som jag ska ha på tisdag och onsdag (Allihopa. Bättre att ha det gjort snabbt), och på torsdag ska jag både på ledningsgrupps- konferens i Uppsala och sen handledarutbildning på kvällen

Oh no. Inga sjukdagar här inte. Förlorar massa pengar på att vara hemma från jobbet gör man också.

Så här ligger jag i sängen och läser böcker och tycker synd om mig själv, medan Jonas och Leo är och handlar och Stella är hos grann-bästisen och leker.

...Nu kom de hem. Ska gå ner och dricka Kan-Jang, äta lite mat, gå in och duscha och sen fortsätta ligga i sängen och kurera mig. Tror ni det kan funka så att jag blir frisk imorgon?

Kommentarer
Postat av: YVETTE

USCH..du får krya på dej.

2008-04-13 @ 13:01:37
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0