The biltvätt

Har kört in i en biltvätt för första gången i hela mitt liv. Spännande. Lättast var att stå i bilkön och att knäppa in koden, svårast var att köra in alldeles spikrakt i biltvätten.

Läskigast var när tvätten började tvätta. Tror att jag har blivit skrämd av en biltvätt när jag var liten eller nåt, för jag tycker att det är scary på riktigt. Därför känns det ju bra att jag nu håller på att uppfostra en ny generation biltvätts- fobiker.

Leo: Läskigt! Läskigt! Läskigt!

Så jag satt böjd bakåt och höll honom i handen hela tiden. Stella sa att hon tyckte det var roligt, men hon pillade på min armbågen hela tiden. Eller sådär roligt, hennes fönster råkade nämligen stå lite på glänt så det forsade in vatten över henne och hennes bilstol...Oups. Sorry dear. Man jag tog av antennen. Barnen sa dock i bilen på väg till affären att det hade varit både läskigt och roligt. Åh, vad jag gör häftiga aktiviteter med mina barn.

Och bilen glänser!

(Att det är första gången vi tvättar bilen sedan vi köpte den i September behöver vi kanske inte säga nåt om?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0