Amen bröllopet, då!

Fiiiiiiiint.

Tänkte när vi satt i kyrkan och väntade att, jodå, ska kanske klara det här utan tårar. Men sen började kyrkklockorna ringa och då var det kört! Snyft, snyft. Bröllop är något alldeles something extra, det är det.

Två personer som står och tittar varandra djupt i ögonen och älskar varandra tills döden skiljer dem åt, faktiskt finare än finast om man tänker efter. Delad första plats med nyfödda bebisar.

Camillas klänning var den snyggaste och coolaste bröllopsklänning jag sett (Faktiskt sant), och bara det var ju faktiskt värt en extra tår. Sen sjöng Almas kusin, en rockerstjej med piercing, "Det vackraste" (Ännu en tår) och dessutom hade de dop för lilla Alma och en annan kusin läste upp dikten som slutar "Jag lever, jag lever, på jorden jag står, var har jag varit förut? Jag väntade visst miljoner år på denna enda minut"

Jamen ni fattar.

Efter bröllopet åkte vi till Camillas föräldrars hus där det var mingel och snittar och cider, sedan champagne när brudparet kom, sedan middag i partytält (Buffé och bag-in-box. Bästa bröllopsmaten!), sedan tårta och kaffe och avec, och sedan karaoke och disco och party all night long!

And all morning med för den delen, kom hem 4.30.

4.30!

Stod ett gäng småbarnsföräldrar vid vägen och väntade på taxi under tiden det börjat ljusna, mer sådana partyn åt folket. I vilket fall var det en helt fantastiskt kul fest, bland annat sjöng jag "Big in Japan" och "Touch me" på karaoke.

Bara en sån sak, liksom.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Puss på dig älskade vän!!!!

Tack för att du finns i mitt liv och ville dela den roligaste dagen i mitt liv med mig.

Du är värd allt det bästa och mycket mer!

Kramar i tusen från fru Källängs =)

2008-08-04 @ 23:36:26
Postat av: Maria

Tack detsamma, darling!!!

2008-08-04 @ 23:53:48
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0