Gym- jobb

Idag har jag burit och flyttat saker ungefär hela dagen, när jag gick till bilen kändes det som att jag varit på ett åtta timmar långt träningspass. Hur bra låter inte det! (Eller i och för sig, mellan åtta och tio var jag på ledningsgrupp och satt extremt stilla. Kanske var därför jag fick sådan energi sen? Att sitta still för länge på jobbet känns liksom inte normalt. Förstå vad hemska föreläsningarna i aulan på studiedagar är)

I alla fall. Idag har jag: Flyttat in i mitt nya specialklassrum, flyttat möbler, burit saker upp och ner för trappor, satt upp gardiner i de höga fönstren i vårt arbetsrum, bytt plats på skrivbord (En kollega har fått ett eget spanska- klassrum i en annan byggnad och har flyttat sin arbetsplats dit. Alltså blev hennes snygga skrivbord ledigt, så jag paxade det. He he. Djungelns lag, ni vet), burit böcker, möblerat bord, dammat skrivbord...Osv.

På torsdag ska jag börja tänka och skriva planeringar.

För övrigt så var det så himla kul att träffa och prata och skratta med kollegorna igen. Jag har världens skönaste arbetslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0