IFK Älska Blocket

Inte för att jag handlar speciellt ofta (Typ aldrig), men jag har ikväll hittat:
  • De köksstolarna jag vill ha, matsalsstolar med mjuk skinnklädsel och ekben. Finns i Uppsala för 500 kronor styck, från MIO
  • Billigt DUPLO + massa leksakstraktorer och -maskiner
  • Barbie- möbler, frisörsalong mm, för 150 kronor
  • 50- talsköksbord i teak som säljs (dyrt) från en gubbe på Östermalm och är så snyggt att jag får ont i magen
Fast egentligen var det ett Barbiehus jag var ute efter. Stella fick mitt gamla när vi flyttade hit för ett år sedan, i och för sig himla fint och välbevarat efter ett antal år i en kartong i mammas källare men golven ramlar ur hela tiden.

Så vi packade ihop det i vintras.

Men nu är nytt Barbiehus on the agenda, i och för sig behöver det inte vara Blocket, kanske hittar nåt på Barnens Hus på fredag när vi åker till Uppsala efter jobbet/ fritids/ dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0