Just nu

Stella leker med Barbie och pratar med sig själv (Eller ja, egentligen är det ju Barbiesarna som pratar). Leo leker med bilar och pratar med sig själv.

Själv skriver jag blogg och...Tja, pratar med mig själv.

Nä, känns weird det här. Nu ska jag påbörja nattning och sedan packa färdigt och måla naglarna. Måste ju vara lite snygg när man ska på konferens, har hört att det är massa sprit och hångel på sådana.

(Hahaha. Hör ni ända till er hur jag skrattar? Vi ska diskutera nya skolplanen och most likely inte hångla med fysiklärare ålder 60 +. Inte så mycket rock'n'roll med det, va?)

Kommentarer
Postat av: Honung

Äsch! Vill man hångla så stannar man hemma. Eller i mitt fall - åker till Luxemburg eller trånar ihjäl mig! :)

2008-08-14 @ 20:22:51
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha det så bra på "minisemestern"!

Kram kram

2008-08-14 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0