Morgonpromenad

Säger bara MORGONPROMENAD! Shit vad skönt och bra och mycket trivsammare än att cykla i 180 km/h. Dessutom kommer det emellanåt en låt på radion (Morgonpasset i P3) som gör att man går raskt och i takt. Very good for the stuprörsjeans.

Synd bara att jag kommer på det ett år efter att vi flyttat hit. Har bara en dag till som jag kan promenera (Imorgon) eftersom det sen antagligen blir jag som lämnar barnen halv åtta varje morgon.

Och kolla här då! Precis när jag svänger vänster vid stationen så att jag ser skolan, vilken låt kommer då? "Ella elle l'a" med Kate Ryan!

Visst måste det vara det som kallas för en closure av sommaren?

Kommentarer
Postat av: Anna

Morgonprommisar ska aldrig underskattas!

2008-08-12 @ 21:26:07
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Mli

Aah, den låten hörde jag också precis lagom innan jag anlände jobbet =) Fick även mig på godishumör! Hoppas du haft en fin dag nu och en lagom mjukstart.

2008-08-12 @ 21:46:25
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0