Summer of -08

Så här en regnig och blåsig torsdag i augusti när man nyss börjat jobba, vad kan väl då passa bättre än en massa sommarbilder?
Svar: Absolut ingenting!

I bakvänd ordning, man vad gör det. Huvudsaken att jag har något att titta på och drömma tillbaka till i oktober.

Är ni beredda? OK, då kör vi.

Köket






Lovely mornings: Långa frukostar, lek och pyjamas till kl 11.


Leo testar en av Stellas presenter.

Stellas 6-års kalas inkl disco




Öregrund





Restaurang Bakluckan.


SOLO's bikini one size fits all. Ja men eller hur. Åtminstone one size fits all som ligger ner.

Rullsand


Furuvik



Kolla vi då! Jonas vann 2 kilo Toblerone. Och (Jag vet att ni inte kommer att tro mig nu), det är typ ett kilo kvar! Jodå. Finns hopp för detta "Jag gick upp 4 kilo under min semester och nu kommer jag inte i mina jeans"- fetto också.












(Ett av de sällsynta korten på mig)


Väntar på tåget till Furuvik. Oh happy day!


Tacos + vin + altan = The Perfect Life




Bad i Siljan


Leker hund hos mormor

Fiiiiiint


Mellanmålspaus i Valbo på väg till Borlänge










Grannbästis, Stella och gammal Uppsalapolare på besök.


Leo och gammal Uppsalapolare.

Eller för att göra ett lång inlägg kort, vi har haft en alldeles wonderful sommar. Precis lagom med soft, kompishäng, sol, kärlek, hemmafix och åka bort.

Puss och hej, sommar!


Kommentarer
Postat av: loly

Ser ju alldeles...alldeles...underbart ut!



Finfina bilder och vilken förändring i köket!



Kram!

2008-08-14 @ 23:38:49
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/
Postat av: Maria

Loly: Tack och kram!! Och du, hur häftigt är det inte med bröllopsklännings- letning =) Vi kommer på er dag, men kan svara mer formellt sen om du vill.

Puss och hälsa familjen!

2008-08-14 @ 23:43:54
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Cicci

Skitsnyggt kök! Och vilken superpool barnen har! Du är görsnygg på profilbilden ju! See you soon! Kram C

2008-08-15 @ 15:17:17
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad fint det blev i köket!!!

Kram kram

2008-08-16 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0