Undrar ni varför jag skriver en massa inlägg?

Nä, men Jonas har ju börjat jobba och på nedervåningen och ute är det typ fullt med spöken, så...Tja, här sitter jag.

Ska nog strax gå ner och borsta tänderna. På torsdagar måste jag gå ner efter att barnen har somnat, för då är det "Ghost whisperer" på TV. Och det botar ju verkligen min mörkrädsla.

En positiv sak med detta är att jag inte heller kan gå ner och äta något gott på kvällarna. Idag hade jag dessutom fisk och potatis och nyttig dressing med mig till lunch.

Mål: Att kunna ha svarta stuprörsjeansen och samtidigt kunna andas nästa onsdag när eleverna börjar.

Alternativt ha jeansshortsen hela hösten a la Alexander Bard.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag är numer livrädd för han Lisbeths brorsa i Stieg Larssons tredje bok. Niedermann tror jag att han hette. Får för mig att det står folk utanför min lägenhetsdörr eller på terrassen. Måste dra ned persiennerna och dubbellåsa och sova med tänd lampa och sånt. Jag har helt kommit över Twin Peaks Bob iallafall...

2008-08-11 @ 22:24:33
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Cicci: Ja, jag har också kommit över Twin Peaks Bob...Eller rättare sagt hade. Fram till nyss. Thank you, dear =)

2008-08-11 @ 22:28:10
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Cilla

Du måste ju kunna vara nere i din egen lägenhet fast att det är mörkt ute, spöken finns inte och OM det finns så finns de inte runt ditt hus utan i gamla öde hus, gamla slott osv.

Jag menar bara att mörkret har ju just börjat och kommer att hålla i sig till våren igen. Och mörker är inte farligt, tänd lampor och ljus, gör det mysigt.

Men framför allt lär inte dina barn att det "finns" spöken.

2008-08-12 @ 14:55:04
Postat av: Maria

Cilla: Hahaha, lovar att jag inte yppar ett ord till barnen om spöken. Och lite överdrev jag ju, klart att jag är på nedervåningen på kvällen efter att barnen har somnat även fast inte sambon är hemma...I alla fall ibland =)

2008-08-12 @ 21:03:28
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0