Avd. Detta kan smälta vilket måndagstrött mammahjärta som helst

Stella (Vid läggdags): Mamma, du är den BÄSTA mamman i hela världen för du är så snäll och så fin och jag vill aldrig ha någon annan mamma. Eller ja, de andras mammor är ju också snälla men ingen är så bra som du. Jag älskar dig och pappa och Leo och ni är min BÄSTA familj!

Gullungen. Det här inlägget ska jag ta fram och titta på när hon är fjorton och skriker att jag är den värsta mamman i hela stan och att ALLA ANDRA får ju (Eller liknande). Då ska jag gammal och skröplig (Eller hur jag nu ser ut när jag är 39) ta fram datorn och säga "Titta här, vad jag har! Bevis på att jag är den snällaste och finaste mamman i hela världen. Det du! Så kom inte här och kom".

Så.

Nu ska jag och smälta, måndagströtta mammahjärtat gå och lägga mig.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åhhh...vad gulligt! Nästan så man får en tår i ögat

2008-12-08 @ 22:41:06
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Honung

Det är ju så underbart så man kan dö!!!! Det var som när brorsans femåring talade om för mig att jag är hennes bästa faster. Jag tänker inte nämna att jag är hennes ENDA faster...

2008-12-09 @ 00:05:33
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0