Cravings efter sommarloppisar

Men i alla fall har jag hittat en rolig blogg.

Alltid något. Loppisfynd och femtiotalsstil och Berså- servis for President. Och barskåp såklart, icke att förglömma.

Har förresten lite dåligt samvete att barnen kommer att få en massa nya saker i julklapp. Någon enstaka sak, visst, men faktiskt skulle de bli precis lika glada av att få begagnat. En påse Duplolego eller en fin docksäng eller Barbiesaker eller arbetsfordon billigt, på Blocket finns det hur mycket som helst. Minst lika fint och bra som i affärer. Fast det föll på tiden. Att ringa och åka hem till folk och kolla kvalitet på docksäng tar längre tid än en shoppingeftermiddag i Uppsala.

Det här är dock mitt dåliga köpsamvete. Det är det. Och någon gång kommer säkert Jorden gå under av all vår miljöförstöring och konsumtionshets...

Nä, hörrni! Nu rycker vi upp oss. Så kan man ju inte gå runt och tänka en helt vanlig onsdag i december, då blir man tokig.

Jag går ner och kollar på ett avsnitt "Grey's Anatomy" i stället.

Kommentarer
Postat av: J

Fan, inte för att va den, du är grym och jag hyllar dig och så.. Men den där bloggen var ju skit ^^

2008-12-18 @ 02:09:11
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0