Elljott

Igår kväll när jag skulle natta Stella så ville hon höra en saga, så då berättade jag hur det var när hon skulle komma ut ur min mage.

Jag berättade bla bla bla om ont i magen och hur jag och Jonas åkte taxi till Ackis en lördagkväll (Men fick åka hem igen och komma tillbaka morgonen efter) och att hon kom ut ur magen klockan nio minuter över fyra en solig söndageftermiddag. Och att vi brukade gå till Gränby Centrum ibland, och hur hennes bodysar såg ut, och hur hon brukade sova. Mysig saga.

Fast sen frågade hon vad hon skulle hetat om hon blivit en kille.

Jag: Tja...William tyckte jag var fint. Och Elliott
Stella: Va?
Jag: Elliott
Stella (Håller på att bryter ihop av skratt): Elljott?! Ha ha ha ha. ELLJOTT?! Ha ha ha. Man kan väl inte heta ELLJOTT?

Och sen:
Stella: Vilken tur att jag blev en tjej!

Hmpf. Elliott som är så fint. Men OK, när hon sagt namnet tio gånger och hållit på att skratta ihjäl sig efter varje gång så lät det faktiskt lite märkligt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahahahahaha!!! Alltså jag dööör!!! "Hmpf Elliott, rosa badrocken. jaha. klipper. Jag får hörselskador", osv, osv, osv. Ikväll har jag fått ett par goda skratt tack vare dig och dina söta barn!

2008-12-02 @ 22:15:45
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Var det inte då du och Jonas promenerade hem från BB på kvällen med din stora mage? Mycket strongt!

2008-12-03 @ 12:45:01
URL: http://bamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahahaha :D

2008-12-03 @ 15:31:39
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0