Ett klädtips i klass med vilket stort modeorakel som helst:

Köpte ett nytt linne på Åhléns igår som var helt fulländat perfekt. Visserligen från herravdelningen, men hey, är man modeorakel så är man. Då är man lite fiffig. Alltså: Märke JP, vitt, ganska långt men inte för långt, hur skönt och mjukt som helst, tight (Köpte storlek S), och det bästa av allt, bara lite urringat.

Det perfekta baslinnet!

Spring och köp. Fanns på herrunderklädesavdelningen.

Ebba von Sydow (Eller whoever) hade inte kunnat gjort det bättre själv. Nu ska jag och mitt fulländade linne, mina grå plyschmysbyxor och mina bruna fårskinnstofflor gå ner och se några avsnitt SATC eller Grey's Anatomy (Har inte bestämt mig än). Kanske äta lite choklad? Dricka ett glas vin? Eller julmust?

Ja men ni hör ju, jag freaking ÄR Cameron Diaz!

(Eller kanske inte. Men vi kan väl låtsas? Kanske inte helt friskt att gå runt hemma och leka att man ser ut som Cameron Diaz i "The Holiday", men det fungerar om man undviker speglar)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Alma hälsar Stella med en stor kram och tackar för det urfina julkortet!!!

Puss på er

2008-12-22 @ 22:50:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Honung

Du ÄR hon, baby! Och snart knackar Jude Law på och frågar om det finns några snälla Camerons i huset. :)

2008-12-23 @ 10:22:38
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0