Försök till Idol- kväll

Faktiskt har jag inte sett ett enda avsnitt av Idol på hela hösten. Man skulle ju kunna tro att eftersom jag älskar Melodifestivalen så älskar jag även Idol, men nja...

Iallafall.

Ikväll gjorde jag ett ärligt försök, det var ju final och allt. Men jag vet inte jag, det är en Peter Jihde som säger SAMMA SAKER om och om igen, det är en jury som tar sig själva på lite för stort allvar, det är i och för sig jätteduktiga ungdomar som sjunger bra men som kanske inte riktigt är mogna för miljonproduktioner och massmedia, det är reklam hela jävla tiden och sist men inte minst så är det coverlåtar. Och en finallåt som i och för sig var ganska bra.

Så jag zappade runt istället. (Ett tag tittade jag till och med på curling och då är det illa)

Men det var väl bra att Kevin vann, då blir några av tjejerna i min klass glada som hejade på honom. Och såg ni hur han grät när han fick reda på att han vann? Fiiiiiiiiiiiiiiint.

Nästan så att jag skulle kunna börja följa Idol bara för det.

PS. Ja, fast inte nu förstås. Nu är det ju slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0