Hej då. Fint att ha levt. Ta hand om Er

Ni vet hur Alex och Calle Schulman alltid är övertygade att de ska dö i en krasch varje gång de flyger? Och skickar Hej då, jag älskar dig- sms till sin mamma osv?

På samma sätt känner jag när jag ska ut och köra bil långt.

Ja, visserligen bara till Uppsala idag men i alla fall. Jag ser halka, E4: or och lastbilar framför mig, och jag tittar på mina barn och på min sambo och tänker på hur hemskt det skulle vara om inte jag fanns något mer.

Lite stört, va? Fast i samma sekund jag börjar köra så tänker jag bara på hur kul det är att köra bil och vilken bra musik jag har i högtalarna. Idag ska jag nog ta med mig Absolute 90's och Melodifestivalen -06.

Så! Hej då för ett tag, nu ska jag åka och Shop til I drop. Eler jag menar Shop til Tomten drop.

(Egentligen skulle jag helst stanna hemma och bygga med lego med barnen, men om jag inte åker nu kan jag inte åka förrän söndag före julafton. Och det känns lite stressigt. Dessutom kommer nog mamma den helgen. Så jag struntar i eventuella hemmamyslängtans- känslor och konstaterar att det blir nog roligt bara jag kommer dit. Hey, affärer är ju alltid affärer, liksom)

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, älskar dina bilskivor =)



Och resan gick ju tydligen bra, du kör som sig bör ;)

2008-12-08 @ 13:13:25
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0