Idag:

  • Handla mat och nyårsmat
  • Åka till leksaksaffären så att barnen kan köpa leksaker för sin hundralapp de fick av Tomten. Vilken lycka! Dessutom bra träning att se hur mycket, eller lite, man får för en hundralapp. Känns dock som att det kommer att bli en hel del argumentation vad man har och inte har råd med, men you never know, kanske går det smärtfritt och de lyckas välja utan problem. I vilket fall har de varit laddade sedan julafton på att åka till leksaksaffären och köpa varsin leksak. (Egentligen fick de mer pengar, men de gömde jag snabbt undan. Får ligga kvar tills de behövs en annan gång)
  • Har tid hos tandläkaren klockan 16.00 för Leos tand. 
Ja, det var väl typ det. Kanske hinner bygga färdigt Lego- huset Stella fick i julklapp. En beskrivning på 40 bilder, just nu är vi på nummer tolv. Fast Lego- konstruktioner är himla roliga, det är de.

Oh, I love these jullov days. Och jag mår bättre idag! Har till och med druckit kaffe på morgonen. Igår när jag skulle sova hade jag sådan huvudvärk (Inget kaffe på två dagar. Abstinenshuvudvärken gör att man typ vill äta upp sitt eget huvud) att jag till slut fick lov att gå ner och ta två Alvedon.

Intresseklubben, fick ni med det?

För övrigt är det himla massa vuxenpoäng att vara beroende av kaffe. Eller knarkarpoäng, beror på hur man ser det.

Kommentarer
Postat av: Ulla Karlsson

Hej Maria,

Bra att du mår bättre. Har du kollat din mail? Jag har skickat korten på Stella & Leos besök hos oss.

/Ulla

2008-12-30 @ 13:36:13
Postat av: Cicci

Du måste vara världens bästa mamma! Bygga LEGO liksom... och dessutom FÖLJA BESKRIVNINGEN!!!

2008-12-31 @ 00:18:42
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Honung

Hur kan man leva utan kaffe?? Det går inte!

2008-12-31 @ 10:43:56
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0