Kvällens galaklädsel:

Svarta mysbyxor, det vita perfekta baslinnet samt en blå blus med små vita prickar från H&M. Tre år gammal. Tänkte att jag skulle piffa till mig åtminstone lite. Barnen fick bada före middagen och tog på sig fina kläder (= Blixten- tröja och Mimmi Pigg T- shirt och mysbyxor som de fick i julklapp).

Sedan tände vi värmeljus, lyssnade på julskiva och åt klyftpotatis, schnitzel och bearnaisesås. Kladdkaka, glass och melon till efterrätt. Tittade på Bolibompa och åt lite chips. Spanande ut genom fönstrena efter fyrverkerier, men vi såg inga. Hörde lite smällar långt borta bara. Så då fick de se fyrverkerier på You Tube istället. I am such a problemsolver.

Nu sover skruttungarna sedan en timme tillbaka, och jag ska gå ner och se dvd nummer två från "Vänner"- boxen.

Dricka ett glas vin och äta After Eight. Party, party.

Gulligast idag:
Stella (efter maten): Åhhhhhh vilken god mat! Det här är min BÄSTA NYÅRSAFTON någonsin!

Menar det! Dessutom är det ändå för kallt ute för mina svarta, högklackade partyskor.

Kommentarer
Postat av: Case

Låter som en riktigt mysig nyårsafton. =) Själv tittar jag just nu på en kille som dansar på en platta till high school musical-låtar (fast vi stängde av ljudet och satt på grease-musiken istället). Gott nytt år på dig iaf. Kramkram.

2008-12-31 @ 21:47:55
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gott nytt år på er!

Love ya!!!!!

2009-01-02 @ 15:59:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla

Glömde tillägga...

snörvel snörvel host host

2009-01-02 @ 15:59:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0