Lite sälj:

(Som det heter på PR- språk)

Har inte tid att skriva nu, för tvätt ska plockas in i garderober och efter det ska barn badas och nattas.

Men sen! Ett lååååångt inlägg som kompensation för de blogglösa dagarna. Ok? Och jag lovar, det kommer att innehålla allt från detaljer om vad jag köpte på mellandagsrean till detaljer om att jag var sjuk igår och i förrgår. Ni kommer att dö av tristess innan ni läst klart.

Eller det kanske inte var så säljigt att skriva? Menar såklart att det kommer att innehålla MASSOR av spännande saker från vårt jullov i Dalarna. Ja, så menar jag såklart.

Don't miss! Skrivs runt klockan nio.

Kommentarer
Postat av: ANNA

det ser jag fram emot :D och så tänkte jag tacka för dina gratulationer :)

2008-12-29 @ 19:22:16
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0