Restaurang Hemma

Ni vet listan på åtta favoritrestauranger jag försökte skriva förut? En av anledningarna till att jag inte lyckades är att det oftast är mysigast och godast att äta hemma.

Som i kväll. Kött, potatisgratäng, fetaostcreme, sallad och ett glas rött vin. En av de godaste saker att äta i hela vida världen. Amen. Förutom det är mina favoriträtter tacos, pannkaka och hamburgare och pommes.

Lite "Hej, det är 90- talet och jag är någonstans mellan nio och fjorton år". Men, men, det står jag för. Undrar vad folk gillar för mat om de ska verka vuxna?

Kommentarer
Postat av: Honung

Verka vuxen? Våga Vägra Verka Vuxen säger jag. Jag äter det jag är sugen på och då är det godast av allt. Mem jag har ju min favoritmatlista. :)

2008-12-21 @ 00:50:47
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0