Säsongsavslutning på "Desperate Housewives" idag

Nästan värt att öppna en av jullovets After Eight- askar för!

Ja, det tror jag ta mig tusan att jag ska. Det är den värd, denna tisdag. Har haft en bra dag på jobbet med bland annat en timmes extra- matte efter skoltid för de som ville arbeta extra inför provet på torsdag (Bara en sån sak!) och om exakt en och en halv vecka har jag jullov. Bara en sån sak, återigen.

Firas bäst med After Eight i förtid.

Och fotbad.

Fast det där sista kanske jag inte skulle berätta, verkar en aning pensionärigt, va? Så skulle säkert inte Engla ha skrivit.

Kommentarer
Postat av: anna

själv fick jag panik! vad ska man nu göra på tisdagkvällarna?!

2008-12-10 @ 07:47:09
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Honung

Fotbad? Pensionärsaktigt? Nääää, det är SKÖNT!

2008-12-10 @ 12:40:23
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0