Stellas första julavslutning i kyrkan

Stort!

Jag, Jonas och Leo satt stolta som tuppar på läktaren i kyrkan och såg hon och hennnes klasskompisar stå på scenen och för kung och fosterland sjunga tre julsånger.

Fiiiiint. Fint var även fackeltåget till kyrkan, resten av klassernas sånger, lilla killen som spelade fiol, rektorernas julsång i stämmor, allsången till "Nu tändas tusen juleljus i slutet"...

Åh jag dör vad tårframkallande. I am a big sucker for this.

När vi kom hem:
Jag: Hur var det att stå på scenen och sjunga för allt folket då?
Stella: Det kändes lite konstigt...När alla klappade och så. Men det var kul!

Just nu står hon nere i vardagsrummet och har show till "Hej Sofia" (Sen läggtid ikväll. Har det varit julavslutning så har det) och i julkapp ska hon bland annat få High School musical- skivan och ett stativ med mikrofon.

Förstå vilken glädje när hon öppnar paketet!

Så. Nu har kidsen jullov, och mitt börjar i morgon. YES YES YES YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0