Tillägg till förra inlägget:

Pepparkaksbygge?!

Pepparkaksbakning heter det. Om man inte ens skriver rätt ord har man inga vidare skills i bakning, va?

Just nu sitter jag och lyssnar på Leo och hans dagiskompis som diskuterar billagning nere i vardagsrummet. De leker att de har ett bilgarage, och att folk ringer till deras mobiler och säger att de vill ha bilen lagad. Hur gulliga som helst är de.

Senare idag ska jag ta tåget till Uppsala och GÅ LITE PÅ STAN! Lovely. Har julklapp till pappa kvar att köpa, annars är allt fixat. Men lite julklappar till en själv har ju aldrig skadat. Skulle vilja ha en mjuk, stickad tröja att ha hemma. Jag och mamma såg "The Holiday" igår, med bland annat Cameron Diaz. Hon går runt i myskläder i en stuga i England och ser absolutely smashing ut. Så vill jag också se ut i myskläder.

Just nu har jag grå plyschmysbyxor från H&M, brunt nattlinne, huvtröja och tofflor och ser...Well, inte absolutely smashing ut.   

Kommentarer
Postat av: Honung

Jag säger bara Jude Law.... åååååhhhh....

2008-12-21 @ 12:27:23
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0