Update om förra inlägget:

Nähä nä, ingen klok teori. Tja, jag klandrar er inte, jag hade inte heller orkat skriva en kommentar så här en trött och dimmig måndagkväll.

Brukar ni förresten läsa Engla's showroom och Prinsessans dagbok? Jag gör det bara för att jag inte kan låta bli. Dels verkar de vara himla gulliga och snälla båda två, och dels är jag ständigt lika fascinerad över deras liv. Det är värmeljus hit och Städade hus med bara lite leksaker charmigt utslängd dit och Happy måndag och mys och klarblå himmel och bra filmer och stylade hem. För att inte tala om hur snygga de själva är.

Själv försöker jag också tända ljus och mysa i soffan, men det blir liksom aldrig så där glamouröst. Här är det mer leksaker i drivor och H&M- mysbyxor och obäddade sängar.

Häromdagen hade förresten Engla ett par mysbyxor på sig också. Det ni! Ingen vippkjol så långt ögat kunde nå. Märket på mysbyxorna? Juicy Couture of course...

JAG VILL OCKSÅ HA ETT GLAMMIGT HEMMALIV!

Med det sagt går jag nu ner och borstar tänderna och tar på mig mitt tre år gamla nattlinne från Åhlens (Röd- och vit randigt med knappar. Not so very glamourous) och går och lägger mig och läser. Om jag hittar tillbaka till övervåningen genom alla leksaker, förstås.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ha...ha...jag har haft samma tanke när jag läst Engla...;)

2008-12-08 @ 22:45:40
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0