ÅÅÅHHHHH

Zappade mellan "Room service" och "Rent hus", och hann se när gänget i "Roomservice" gick ner i källaren med en massa loppis- och 50-talssaker.

Säger bara: Ååååååhhhhhh. Drabbades av ett sådant akut ha-begär att jag fick max-puls och ont i magen. Köksstolarna! Köksstolarna! Det är ju PRECIS såna jag vill ha i köket!

I'm telling you, i sommar ska jag och vår bil åka runt till varenda loppis i varenda skog/ stad/ håla i hela norra Uppland. Någonstans borde det väl sitta någon gammal tant som har tex en Berså-servis, eller för den delen dessa underbara stolar.

Näst efter mina barn och min sambo så älskar jag loppisar och 50-talsmöbler mest av allt i hela världen. Ja, och bloggen då förstås, men den räknar jag in som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0