Bara några bilfrågor

  1. Visst får man köra bil i tjocka, stickade tumvantar? Eller tillåter vägverket/ regeringen/ polisen (Vilka det nu är som bestämmer) bara skinnhandskar?
  2. Exakt HUR töntigt är det på en skala att lyssna på "People say it's in the air" med Herrey's när man kör bil?

Som svar på den sista skulle jag gissa på 9 av 10, det vill säga red alarm "INTE coolt". Imorgon byter jag nog till någon Melodifestivals-samlingsskiva. Den från -03 är bra. Kanske att jag bara hamnar på en sjua då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker i allmänhet att det borde lyssnas mer på Herrey´s i bilar runt om i Sverige. Tror att det hade blivit mycket lugnare i trafiken då... Melodifestivalen -03 är en av de bättre skivorna ;)
Kram!

2008-02-14 @ 21:09:55
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0