Barbados

Bygger tågbana med Leo och lyssnar på "Svenska favoriter". Nyss spelades "Kom hem" med Barbados, värsta bästa låten. När jag var mammaledig med Leo ledde jag mamma/baby-aerobics i Uppsala, och nyblivna mammorna kissade nästan på sig av förtjusning när jag spelade upphottad partyversion av "Kom hem" som finallåt.

Eller så var det inkontinens från förlossningen de kissade på sig av, vad vet jag.

Bra är den iallafall. Åh, nu spelas "Kalla nätter" med Jessica Andresson. I'm such a tant i min musiksmak. (Fast jag gillar dagis-pop också, som "Hej Sofia" till exempel)

Kommentarer
Postat av: anna

min dagispop favorit är "saft saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft!" hehehe med smurfröst såklart!

2008-02-10 @ 18:40:17
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0