BWO for president

Eller åtminstone som vinnare i Globen. Så BÄST!!! Bäst, bäst, bäst. Och så här är det: Vi måste ju faktiskt tänka lite på att Sverige behöver kvala in till ESC- finalen, och om inte BWO lyckas med det, ja, då kommer Sverige aldrig någonsin mer komma in bland Öststats-gänget.

Så är det.

Glöm inte bort nu, kära vänner, att ringa och rösta på BWO i finalen. Era vänner, och era vänners vänner, får inte heller glömma bort det. Eller era vänners vänners bekanta. Kom igen, utan BWO är vi nååååthing!

Och Frida, hur kul var inte det?! (Och så fiiiiiiiint när hon blev så rörd i slutet, snyft) Om ni undrar vilka som röstade på henne, så var min femåring en av dem.
Stella: Mamma, när vi köper skivan, då ska jag lyssna på den här låten VARJE DAG!! Så bra var den!

Word. Själv ska jag lyssna på BWO varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Själv röstade jag på Caracola! Men det var mest för att de uppträdde på stora torget i Norrtan i somras, och jag och lilleman stod nääära scenen. Så man kan ju nästan säga att jag och Caracola känner varandra! Fräänt! En kompisröst från mig!

2008-02-23 @ 23:27:20
URL: http://annaeleonora.blogg.se
Postat av: Anna

Sitter och nattugglar framför melodifestivalreprisen och kan bara konstatera återigen: Martin Rolinski ÄR snyggast i världen. Så det så.

2008-02-25 @ 23:34:03
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0