Duplohus-arkitekt

Eftermiddagens konstaterande: Det är roligare att bygga med lego än att rensa tidningar. Fast i och för sig är det även rätt kul att läsa tidningar.

Ska strax lägga mig på vardagsrumsmattan och läsa nya Mama, samtidigt som jag kanske bygger en legobit eller två. Det är bara jag och Leo hemma, Stella är hos grannbästisen, Jonas har åkt till jobbet och Anna har vi skjutsat till Stockholms-tåget.

Själv funderar jag på att lägga mig samtidigt som barnen kl åtta ikväll. Att vara vaken till 2 två nätter är rock'n'roll, fast ganska tröttande.

Igår satt vi i soffan och drack rödvin, åt Marabou daim, smorde in oss med handcreme-kurer samt pratade om livet. Som sagt. Very rock'n'roll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Imponerad över hur många inlägg du presterat under mitt besök utan att jag märkt det. Så jobbar en superbloggare. Inläggen liksom bara finns där helt plötsigt... :) Nu ska jag landa i min soffa och slökolla på Skärgårdsdoktorn.

2008-02-24 @ 18:30:20
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Maria

Hahaha, oh yes, superbloggare låter som en trevlig titel. Den tar jag! =)
Soffa och skärgårdsdoktor låter nice. Glöm inte att ställa fram Buddha-killen.
PUSS på dig och tack för en supermysig helg!

2008-02-24 @ 18:57:09
URL: http://babydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0