Hur tänkte jag där?

Nä, Cicci, köpte ingen svart klänning i Stockholm. Däremot en svart kjol. För någon som alltid, alltid har jeans så var väl detta ett jättebra inköp?

Eller nåt. Den enda ursäkt jag kan komma på är att jag sett för många Dagens Outfit- bilder på Englas showroom. Jag menar, om tjejen kan vara så smashing snygg och välklädd när hon är mammaledig, så kan väl jag ha kjol på jobbet?! Eller så hänger kjolen i min garderob och är snygg där. Passar jättebra till mina svarta party- lackpumps som står på golvet. Mina kläder pratar säkert skit om mig när jag inte hör.

Kläderna: Visk visk...Här hänger vi och är snygga och fina, och så har hon oss inte ens på sig, den där stuprörsjeans + långkofteklädda fegisen
Jag: JAG HÖR ER! Shut up, annars får ni inte följa med på fest 7 mars
Skorna: JOOOOOO! Förlåt. Vi har inte varit ute sedan i september, snälla, snälla, snälla? Vi döööööööör annars
Jag: OK då. Men då får ni faktiskt vara glada över trendiga kjol-tillskottet, och inte gnälla.
Skorna: Vi lovar, förlåt igen.

Kommentarer
Postat av: Terése

Jo, barnen mår bättre. Feberfria i alla fall, och antibiotikan till sonen ha gett effekt. Så jag ser ljuset.

Va skönt med en riktig shoppingdag, å den där filmen har jag velat se länge, jag älskar Meryl!
Butiken Rumba som kompisen har, råkar händelsevis vara en barnbutik, med Molo och Villervalla och sånt fint. Så shoppingpåsen var till dottern, hon behöver ju verkligen mer kläder - inte! Mina kläder pratar inte med varandra i garderoben. Jag tror de har dött. En mycket sorglig historia.

2008-02-21 @ 06:50:13
URL: http://mellisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0