Internetshopping is the shit

Har i några månaders tid försökt skaffa nya linser, men tydligen måste jag göra en ny synundersökning för det. För det måste man beställa tid, och...Ja, det hela blir väldigt komplicerat helt enkelt.

Om man inte beställer linser via Internet! Easypeasy. Roligaste var att en ruta kom upp när man beställt klart, "Lovar du att en legitimerad optiker har undersökt dina ögon?". Eftersom inte "Ooooh ja" fanns som ett alternativ klickade jag bara "OK". And I got myself två boxar med endagslinser! Billigt var det också.

Det kan vara så att jag snart drabbas av obotlig ögonsjukdom och blir blind, eller så var det ett bra köp. Spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: anna

jagälskar att shoppa på internet. så smidigt och bra :) och så finns det typ allt!

2008-02-26 @ 21:27:01
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Mary

japp jag köper alla mina linser på internett !! hur grymt som helst. (har du csn kort får du det ännu billigare). men tips är att ändå gå till optiker ibland och kolla synen. Den ändras åt olika håll, och det märker man ju inte själv =)) kostar bara 200 spänn typ.

2008-02-26 @ 21:30:55
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: loly

Men du, lova att du kollar ögonen åtminstone en gång om året ändå. Jag gjorde min årliga synkoll och fick linsförbud tills några grejer läkt. Det är inget jag känt besvär av men det syntes vid undersökningen.

2008-02-27 @ 21:38:29
URL: http://lolybloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0