Jag har en plan!

Såhär: Barnen struntar ju faktiskt i om vi åker till Junibacken på sportlovet eller inte. Dessutom är det roligare att göra det i vår när det är skönare väder än kall februariblåst. Så därför tänkte jag mig följande schema för sportlovsveckan:

Mån: Åka med dagiskompis-familjen till Gävle och gå på leklands-hus (Om de kan, måste kanske fråga dem först) alt åka till någon barnkompis-familj och leka
Tis: Jonas ledig, och det var här vi hade tänkt åka till Stockholm. Men hey, ungarna är minst lika glada om vi går till någon lekpark eller till skogen och sen hem och äter våfflor. På detta sätt spar jag dessutom pengar till:
Onsdag: Jonas ledig, och jag åker själv till Stockholm och går på stan hela dagen!! Värsta fräna.

Inga planer torsdag och fredag, och sen till helgen kommer min underbara kompis Anna från Stockholm och hälsar på.

I love sportlov!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du har en bra söndag=)

2008-02-10 @ 14:53:10
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

har faktiskt "använt dig" i skolan... det där om att din elever fick skriva blogg. Tycker det var en utmärkt idé!

2008-02-11 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0