Jag vet, jag vet

Nu sitter ni och tänker "Men herregud, varför är denna kloka människa inte skolminister?"

Har undrat samma sak själv. Ska nu gå ner och måla naglarna och fundera vidare. (Kan det vara för att jag hellre skriver blogg, bygger tågbana, leder träningspass och fixar hemma än går på politiska möten? Eller kanske för att jag inte vet vilket politiskt möte jag i så fall skulle gå på- senaste valet röstade jag på miljöpartiet och de får nog inga konsultjobb hos Jan Björklund)

Eller kanske för att jag inte är så klok som jag själv tror? (Här är det fritt fram för "Men nääääääää"- kommentarer)

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

å här ligger jag och läser din blogg!!! när jag egentligen borde läsa; "professionalisering av estetiska ämnen på 19 sidor. Men... din blogg är mycket roligare ;) *kram*

2008-02-11 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0