Lovely lördag

Tur att jag inte hann skriva ett gnälligt och neggigt inlägg innan jag åkte och tränade, för ett jobbigt och roligt träningspass senare känns allt mycket bättre. Oh yes! I'm back on track. Roligast är efteråt när någon kommer fram och säger "Åh, vilket kul pass! Jättebra!". Dessutom är det himla effektivt att vara den som leder passet, för jag blir ju alltid tvungen att ta i mer än vad jag egentligen orkar. Blir ju lite pinsamt annars; "Fortsätt ni, själv sätter jag mig och vilar en stund".

Så i bilen hem satt jag svettig och glad och sjöng med till "Jimmy Dean". (Har fortfarande "30-års skivan" kvar i bilen. Otrendigaste musiksmaken i stan, that is me. Hoppas jag aldrig krockar och nån hör vad jag lyssnar på)

Nu ska jag fortsätta med lördagen och åka med barnen och köpa lördagsgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0